Yritysyhteistyö

Kuvassa on miehen, naisen ja lapsen kädet, joiden päällä on leikattu paperista perheen siluetti.
Kuva: Pachecopablo90 (Pixabay)

Yhteistyössä lasten ja nuorten hyväksi on voimaa.

Jäsenedut

Ehkä tyypillisin tapa tukea yrityksenä MLL:n toimintaa on yhteistyö jäsenetujen parissa. Jäsenedun ei tarvitse olla välttämättä totuttu prosenttialennus jostakin tuotteesta, vaan se voi olla esimerkiksi yrityksen antama liittymislahja tai kerta-alennus yhdistykseen liittyneille jäsenille.

Kannatusjäsenyys

Yritys voi liittyä MLL Sauvo-Karunan yhdistyksen kannatusjäseneksi sadan euron vuosimaksulla, jolloin hyvä teko on tehty yhdellä kerralla. Yhdellä kannatusjäsenyydellä katetaan esimerkiksi noin neljän perhekahvilakerran kulut.

Tapahtumasponsorointi

Jos yritys ei halua tai pysty sitoutumaan pitkäaikaisesti auttamaan yhdistystä, on hyvä vaihtoehto tapahtumasponsorointi. Tällöin avustus sidotaan tiettyyn vapaa-valintaiseen tapahtumaan yhdestä perhekahvilakerrasta uimakouluun. Tapahtumasponsoroinnin ei tarvitse olla rahaa: se voi olla esimerkiksi tuotepalkintoja Onnenpyörään, ruokaa perhekahvilaan tai vaikka opetusta tiettyyn aiheeseen.

Tilakummi

Tilakummit avustavat yhdistystä yhden tai useamman kuukauden tilavuokrassa. Tilakummien kanssa tehtävä someyhteistyö on kyseisen kuukauden ajan tiiviimpää ja mahdollista on järjestää jokin tempauskin kummikuukauden aikana.

Miten yritysyhteistyökumppanit huomioidaan?

Yritysyhteistyökumppanit saavat MLL Sauvo-Karunan yhdistykseltä halutessaan kannattajatarroja tai kunniakirjan. Yhteistyökumppani saa myös luvan käyttää yhdistyksen logoa tietyin ehdoin omassa markkinoinnissaan. Lisäksi someyhteistyö ja erilaiset logot tai mainokset esimerkiksi nettisivuille, Naakanpesälle tai torikojullemme ovat mahdollisia.

Jos yrityksesi haluaisi auttaa yhdistystä, mutta tästä ei löytynyt sopivaa tapaa, voit aina ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse!