Jäsenyys

Kuvan taka-alalla on vauvahieronta opettava nainen. Hänen edessään on äitejä ja vauvoja omilla jumppamatoillaan odottamassa opetuksen alkua.
Perhekahvilassa on tutustuttiin vauvahierontaan syksyllä 2023.

Liittyminen kannattaa

Oletko lasten ja nuorten puolella? Tervetuloa mukaan!

Liittymällä jäseneksi olet tukemassa työtämme sauvolaisten lapsiperheiden ja erityisesti lasten hyvinvoinnin puolesta. Jäsenenä voit olla juuri niin aktiivinen kuin haluat, eikä toimintaan tarvitse osallistua välttämättä ollenkaan. Jo jäseneksi liittyminen on kannanotto pienen puolesta. Jäseneksi voi liittyä kuka tahansa, eikä esimerkiksi asuinpaikkakunnalla tai perhetilanteella ole väliä.

Liittymällä saat jäsenetuja sekä paikallisesti, että valtakunnallisesti. Jäsenmaksu on aikuisjäseniltä 25 euroa vuodessa ja alaikäisille jäsenyys on ilmainen.

Paikalliset jäsenedut

Bio Stara: ma-to näytökset 8€ etu/kortti/näytös
          Vieraile kotisivuilla
          Pussitie 4, Paimio
Uimakoulu: edullisempi hinta jäsenille
          Sauvon Sarapistossa kesällä järjestettävä uimakoulumme on edullisempi jäsenille.
Vuokraesineet: -50% vuokrahinnasta
          Yhdistyksen vuokraamat esineet ovat edullisempia jäsenille.
Tilavuokraus: edullisempi hinta jäsenille
          Naakanpesä II:n vuokraus on edullisempaa jäsenille.
Peuhikset: ilmaisia jäsenille ja heidän perheenjäsenilleen
          Yhdistyksemme järjestämät Peuhikset ovat ilmaisia jäsenillemme.
Muut osallistumismaksut: edullisempi hinta jäsenille
          Joissakin tapahtumissamme on edullisempi hinta jäsenille.

MLL Sauvo-Karunan yhdistys on MLL Varsinais-Suomen piirin jäsen, joka taas on Mannerheimin Lastensuojeluliiton jäsen. Siksi kaikille jäsenillemme kuuluu myös piirin alueelliset ja liiton valtakunnalliset edut.

Bio Staran logo. Elokuvia kahdessa salissa, Pussitie 4, Paimio. www.biostara.fi
Bio Stara toimii yhteistyökumppaninamme.