Tutustu meihin

Kuvassa on joukko iloisia naisia istumassa sohvalla ja sen edustalla.
Naapuri-toiminnan suunnittelussa MLL Sauvo-Karunan yhdistys, MLL Varsinais-Suomen piiri ja Sauvon kunta yhdistivät voimansa.

Sauvolaisten lapsien ja nuorten hyvinvointi edellä.

MLL Sauvo-Karunan yhdistys

Mannerheimin Lastensuojeluliiton Sauvo-Karunan yhdistys ry on toiminut vuodesta 1932. Pitkäaikaisinta toimintaa on ollut uimakoulu, joka vuonna 2024 järjestetään 80:ttä kertaa. Toiminta on jatkunut vireänä vuosikymmenten läpi ja voimmekin olla ylpeitä yli satavuotiaasta yhdistyksestämme. Yhdistyksellä on tällä hetkellä noin 200 jäsentä, joka on huikea määrä Sauvon kokoisella paikkakunnalla.

Vuonna 2024 MLL Sauvo-Karunan yhdistys vuokrasi omat tilat Viljontieltä, johon nopeasti sisutettiin avoin kohtaamispaikka Naakanpesä II. Naakanpesään perustettiin myös yhdistyksen toimintaa tukemaan lastentarvikekirpputori.

Tule mukaan!

Yhdistyksemme toimii erittäin aktiivisesti ja monipuolisesti lapsien ja lapsiperheiden hyväksi. Säännöllisintä toimintaa ovat askartelukerho, perhekahvila, leikkipuistotreffit ja vanhempien virtapiiri. Näiden lisäksi järjestämme paljon yksittäisiä tapahtumia ja osallistumme paikkakunnan tapahtumiin useimmiten ainakin pomppulinnan kanssa.

Voit osallistua toimintaamme ja tukea meitä lahjoittamalla, liittymällä jäseneksi tai tulemalla vapaaehtoiseksi. Myös yritysyhteistyö on meille tärkeää esimerkiksi jäsenetujen tai yksittäisten tapahtumien tukemisen muodossa.

Tervetuloa mukaan pienen puolelle!