Naakanpesän kirpputori

Lähikuva vaaterekistä, jossa roikkuu paljon erivärisiä t-paitoja.
Kuva: Meandcolors (Pixabay)

Kirpputori

Naakanpesän lastentarvikekirpputorin idea lähti, kun MLL Sauvo-Karunan yhdistys pohti tilayhteistyötä Sauvon kierrätysyhdistyksen kanssa. Tilayhteistyöhön ei päädytty, mutta lastentarvikekirpputori toimii osittaisella yhteistyöllä, sillä kierrätysyhdistyksen saamat lastentarvikelahjoitukset ohjataan MLL:lle. Ne vaatteet ja tarvikkeet, jotka eivät mene mene kaupaksi, palautuvat kierrätysyhdistykselle, joka ohjaa ne eteenpäin hyväntekeväisyyteen.

MLL Sauvo-Karunan yhdistys haluaa kirpputorin avulla kannustaa sauvolaisia lapsiperheitä edistämään kiertotaloutta. Kirpputorin tuotto menee sauvolaisten lapsiperheiden hyväksi Naakanpesän vuokraan ja muuhun MLL Sauvo-Karunan yhdistyksen toimintaan. Kirpputori toimii täysin vapaaehtoisvoimin.

Lahjoitukset

Naakanpesän kirpputorille voi tehdä tarvikelahjoituksia toistaiseksi vain suoraan. Jatkossa tarvikkeet voi jättää kierrätysyhdistykselle, joka ohjaa ne Naakanpesälle. Otathan aina yhteyttä ensin, sillä yhdistyksellä ei ole ylimääräistä varastotilaa.

Otamme vastaan kaikenkokoisia lastenvaatteita, äitiys- ja imetysvaatteita, lastentarvikkeita ja leluja.

Aukioloajat

Kirpputori on toistaiseksi auki erikseen ilmoitettuina aikoina.

Keskiviikko 24.4.2024 klo 17.00-20.00

Lisäksi kirpputoria saatetaan pitää erilaisten kokoontumisten aikana auki ennalta ilmoittamatta. Silloin Naakanpesän edustalla on "kirpputori auki" -kyltti.