Perhekahvila

Kuvassa on aamupalatarvikkeita: leipää, margariinia, juustoa, kinkkua, kurkkua, tomaattia, salaattia ja banaaneja.
Seuralan perhekahvilassa on tarjolla aamupalaa vapaaehtoisella maksulla 2e/perhe.

Seurustelua ja leikkiä

Perhekahvilaa vetävät vapaaehtoiset 2-4 kertaa kuukaudessa. Perhekahvilaa pidetään Seuralan kylätalossa osoitteessa Seuralantie 4 ennakkoon ilmoitettuina maanantaina kello 9.00-11.30. Sisäänkäynti on Urheilukentäntien puoleisista ovista ja pihalla on runsaasti pysäköintitilaa. Rattaat voi tuoda sisätiloihin perhekahvilan ajaksi.

Tarjolla perhekahvilassa on yleensä aamupalaa: leipää, hedelmää, kahvia, teetä ja mehua 2€/perhe (vapaaehtoinen maksu). Omia eväitä voi ottaa mukaan ja Seuralassa on mikro ruokien lämmitystä varten.

Perhekahvila on alle kouluikäisten perheille suunnattu avoin kohtaamispaikka. Voit tulla piipahtamaan myös ilman lasta, jos kaipaat samassa elämäntilanteessa olevien juttuseuraa. Perhekahvilaan saa tulla omana itsenään hakemaan aikuista seuraa tai vaikka ottamaan hetken hengähdystauko kodin kaaoksesta, kun lapsi viihtyy erilaisten lelujen parissa.