Kuvassa kaksivuotias poika tutkii lelulaatikoiden vieressä olevaa pomppueläintä.
Seuralan perhekahvilan leikkialue.

Mannerheimin Lastensuojeluliiton Sauvo-Karunan yhdistys ry

Mannerheimin Lastensuojeluliiton Sauvo-Karunan yhdistys toimii vapaaehtoisvoimin sauvolaisten lapsiperheiden hyvinvoinnin puolesta. Järjestämme lapsiperheille monipuolista toimintaa alueellamme ja kaikki kiinnostuneet jäsenyydestä huolimatta ovat tervetulleita mukaan toimintaan.

Tapahtumakalenteri

Liity jäseneksi

Liittymällä jäseneksi olet tukemassa työtämme sauvolaisten lapsiperheiden hyvinvoinnin edistämiseksi. Saat paikallisia jäsenetuja, kuten edullisemman uimakoulun ja vuokrausesineet. Lisäksi saat tietoa toiminnastamme jäsenkirjeellä vähintään kaksi kertaa vuodessa.

Nopeimmin liityt jäseneksi nettisivujen kautta, mutta voit liittyä myös tapahtumien yhteydessä . Jäsenenä ainoa velvollisuutesi on maksaa jäsenmaksu, joka on 25€/vuosi.